среда, 7 января 2015 г.

Чому перед участниками конкурсу "Учитель року 2015" поставлено завдання створити блог, і що з цього вийшло??

     Виступ на семінарі заступників з навчальної частини "Блог та його основне призначення"
        Відверто кажучи , питання про створення блогу виникло переді мною лише в грудні минулого року(не більше місяця тому) 
.Так як  учасником районного та обласного конкурсу «Учитель року 2015» міг стати лише ,той хто мав посилання на власний блог, а в мене його нажаль ще не було. Десь про себе я думала, що це за така нагальна необхідність створювати   блог , що без нього я вже   не такий кваліфікований вчитель?. Але умови конкурсу, то є умови, або приймаєш, або втрачаєш свій шанс .  І ось сьогодні я маю свій персональний блог , я вдячна членам журі(районного та обласного етапу конурсу) ,які спонукали ,мене до створення  для мене нового, і досить корисного ресурсу , бо самостійно на це ,я навряд чи так швидко наважилася би .Це відкрило переді мною нові можливості ,це допоможе мені значно швидше ділитися своїм досвідом, та запозичувати елементи передового досвіду своїх колег,  вільно спілкуватися з ними і незалежно від подальших результатів конкурсу я хочу і буду намагитися надалі вести цей блог, для себе та моїх колег.
 Повний текст виступ опубліковано буде 12 січня 2015 року. /Переглянути/
Інструкція щодо створення блогу /Скачати/ 
Презентація до виступу /Скачати/


2 комментария:

  1. Дуже цікаво. Ви заінтригували своєю думкою, хотіла б дізнатися її повністю!

    ОтветитьУдалить
  2. Світлано Миколаївно, Ви можете переглянути повний текст виступу та презентацію до нього в цій статті. Дякую Вам за коментар

    ОтветитьУдалить